eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaRzeszów / Specjalista ds. marketingu
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2004-04-03 07:57:50
    Temat: Rzeszów / Specjalista ds. marketingu
    Od: "Intertele S.A." <p...@i...pl>

    Firma Intertele S.A. jest czołowym dostawcą kompleksowych rozwiązań
    internetowych na Podkarpaciu.

    Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

    SPECJALISTA ds. MARKETINGU (MARKETING MANAGER)

    Wymagania:
    - wykształcenie wyższe
    (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie,
    socjologia, psychologia, informatyka),
    - wiedza z dziedziny marketingu oraz przynajmniej 2-letnie,
    praktyczne doświadczenie w tym zakresie
    - znajomość zagadnień związanych z branżą internetową,
    - praktyczna znajomość jęz. angielskiego
    - sprawność językowa: komunikatywność, poprawność w mowie i piśmie,
    umiejętność sporządzania dwujęzycznych ofert i materiałów marketingowych,
    twórcze i kreatywne podejście językowe (dot. jęz. polskiego i
    angielskiego),
    - sprawność w posługiwaniu się niezbędnym oprogramowaniem
    (dokumenty i analizy, obsługa Internetu, prezentacje i ulotki)
    - prawo jazdy


    Cechy idealnego kandydata:
    - wysoka motywacja do pracy,
    - samodzielność, kreatywność, niezależność, odwaga wyrażania własnego
    zdania,
    - łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów; umiejętność zjednywania
    sobie ludzi,
    - umiejętność słuchania i przekonywania,
    - umiejętności negocjacyjne,
    - umiejętność pracy w zespole,
    - charyzmatyczna osobowość, temperament, siła przebicia,
    - elastyczność, uniwersalność, odwaga - gotowość podejmowania się
    nowych zadań.


    Mile widziane:
    - wiedza i/lub doświadczenie w dziedzinie PR

    Zapewniamy:
    - zatrudnienie na umowę o pracę,
    - możliwość rozwoju zawodowego w prężnie rozwijającej się
    i renomowanej firmie,
    - wynagrodzenia adekwatne do posiadanych kwalifikacji,
    - miłą atmosferę pracy.


    Opis stanowiska:
    Specjalista ds. marketingu odpowiada za realizację celów strategicznych i
    operacyjnych w zakresie pozyskiwania i utrzymywania klientów. Jest to
    stanowisko samodzielne. Do jego obowiązków należy m.in.:
    - udział w opracowywaniu strategii firmy,
    - przygotowywanie planów marketingowych,
    - planowanie i realizacja kampanii marketingowych,
    - działania mające na celu utrzymanie klientów i optymalizację
    współpracy z nimi,
    - tworzenie i propagowanie wizerunku medialnego firmy.

    Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesyłanie CV oraz listu
    motywacyjnego na adres p...@i...pl.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1