PracaGrupypl.praca.dyskusjeRyczałt 8 i pół procenta - need oświecenie :)Ryczałt 8 i pół procenta - need oświecenie :)
    From: "Cubituss" <c...@a...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Ryczałt 8 i pół procenta - need oświecenie :)
    Date: Wed, 18 Dec 2002 21:53:23 +0100

    Witam,

    zajmuję się generalnie działalnością, którą można uznać za
    okołogazetową (celowo nie chcę bardziej wnikać). Do niedawna
    byłem na etat, teraz (od stycznia 2004) przechodzę na
    fakturę. Bardzo podoba mi się stawka zryczałtowanego podatku
    od niektórych usług w wysokości 8,5 %. Czy ktoś mnie może
    oświecić, jaki tytuł działalności związanej z gazetami
    mógłby zagwarantować możliwość płacenia ryczałtu w tej
    wysokości? Od razu mówię: a) firma podpisze mi w zasadzie
    każdą fakturę b) czytałem dzisiejszy dodatek do Rzepy i
    jestem głupszy niż przed lekturą (zero interpretacji, blah)
    c) help.

    Z góry dzięki za pomoc i/lub ewentualne skierowanie mnie do
    stosownych list działalności.

    --
    Kuba Kowalski