PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozpoczecie DG › Rozpoczecie DG
  • Data: 2003-12-15 15:18:30
    Temat: Rozpoczecie DG
    Od: "Dominik" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Pytalem juz na pl.biznes, ale nie udalo mi sie uzyskac odpowiedzi, wiec moze
    sprobuje tutaj - otoz: zamierzam zaczac gdzies na poczatku przyszlego roku
    dzialanosc gospodarcza (styczen) i teraz moje pytanie - czy lepiej
    pospieszyc sie i zaczac rejestracje juz teraz, czy ze spokojem odczekac do
    stycznia. Chcialbym miec jak najmniej papierkowej roboty, a z tego co wiem
    do konca roku DG
    rejestruje sie w urzedzie gminy/miasta a jak to bedzie po nowym roku? Wiecej
    formalnosci, czy moze latwiej?
    Z gory dziekuje za odpowiedz.
    Pozdrawiam,
    Dominik