PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmowa o prace w Adecco

  • 11. Data: 2005-06-01 19:39:35
    Temat: Re: Rozmowa o prace w Adecco
    Od: "Kaja" <k...@w...pl>

    > Cześć
    > I ja się podepnę pod ten wątek. Też chciałabym się dowiedzieć jak wygląda
    > rozmowa kwalifikacyjna w Adecco - próbuję się za ich pośrednictwem dostać
    na
    > praktyki letnie. Nigdy nie byłam na żadnej tego typu rozmowie - czytałam
    > tylko jakieś ogólniki na ten temat.
    > Bardzo bym prosiła kogoś kto już przeszedł interwiev w tej firmie o
    > podzielenie się swoimi spostrzeżeniami.
    > pozdrawiam
    > a.

    Czesc,
    dwa lata temu miałam kontakt z Adecco z Warszawy. Najpierw w ok 20 min
    rozmowie telefonicznej przedstawiciel Adecco potwierdził kilka informacji z
    CV, na drugi dzień spotkałam się osobiście z tym samym przedstawicielem.
    Rozmowa odbyła się w miłej atmosferze, pytania raczej standardowe. Cała
    rozmowa trwała jakieś 40-50 min z czego ok 10 w obcym jezyku. Kolejnego dnia
    była już rozmowa z klientem Adecco. Tempo expresowe, bo klientowi zalezało
    na czasie.

    Pozdrawiam
    Kaja