PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmowa kwalifikacyjna w kawiarni

  • 21. Data: 2004-09-23 09:44:26
    Temat: Re: Rozmowa kwalifikacyjna w kawiarni
    Od: i...@v...pl

    Witam, ja byłem ostatnio na takiej rozmowę. To był drugi etap po selekcji cv.
    Facet odebrał mnie z dworca PKP i pojechaliśmy do kawiarni. Rozmowa ta miała na
    celu zlustrowania mnie pod względem ogólnym. tzn., jaką jestem osoba jak się ze
    mną rozmawia jak się zapatruje na pewne rzeczy z branży i sprawdzenie czy mam
    ogólne pojecie itd. opowiedziałem o sobie on o firmie. Już w trakcie rozmowy Pan
    powiedział mi ze spotkamy się na kolejnej rozmowie już w siedzibie firmy i tam
    dokładniejsza lustracja już pod względem technicznym :) (Stanowisko informatyczne).
    Po wszystkim zostałem odwieziony na dworzec PKP :). (ludziska nie zamawiajcie
    wody mineralnej żeby pokazać ze jesteście oszczędni :) tylko to, co naprawdę
    lubicie pić ( nie alkohol :) ). On chciał za mnie zapłacić, ale się nie
    zgodziłem :) ( no free lunch)

    Dla mnie ta oferta to praca moich marzeń może się uda. :)

  • 22. Data: 2004-09-23 09:47:24
    Od: i...@v...pl

  • 23. Data: 2004-09-23 12:10:43
    Od: "MAREK" <...@m...pl>

    Użytkownik "exit" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marek" <m...@m...me.pl> napisał w wiadomości

    > pzdr

    A czy ja napisalem,że podaleś nazwę? To po pierwsze. Po wtóre, pewne
    informacje można zdobyć różnymi sposobami. Prawda?

  • 24. Data: 2004-09-24 23:36:00
    Od: "fot" <n...@w...pl>

    > wody mineralnej żeby pokazać ze jesteście oszczędni :) tylko to, co
    naprawdę
    > lubicie pić ( nie alkohol :) ). On chciał za mnie zapłacić, ale się nie
    > zgodziłem :) ( no free lunch)

    swoja droga - jesli zostales zaproszony, powiniens zgodzic sie, by firma
    zaplacila - tak przynajmniej mnie sie wydaje - jaka jest wasza opinia w
    kwesii placenia - kazdy za siebie, placi firma, placi szukajacy pracy?

  • 25. Data: 2004-09-25 09:55:21
    Od: jimmij <j...@j...jimmij>

    "fot" <n...@w...pl> writes:

    >[...]placi szukajacy pracy?

    No to na pewno byłaby przesada. Wtedy Ci co oferują pracę nic tylko do
    dobrych, drogich restauracji by zapraszali kandydatów.
    No tak powiedzmy codziennie jeden kandydat w porze obiadowej :)

    --
    I come from the land of imagination

  • 26. Data: 2004-09-25 10:56:43
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 25 Sep 2004 01:36:00 +0200, "fot" <n...@w...pl> wrote:

    >jaka jest wasza opinia w
    >kwesii placenia - kazdy za siebie, placi firma, placi szukajacy pracy?
    Placi ten ktory zaprasza.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!