eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaRiga => Technical Support Specialist <=Riga => Technical Support Specialist <=
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.mail.teamquest.pl!not-for-mail
    From: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Riga => Technical Support Specialist <=
    Date: Fri, 16 Aug 2024 07:45:02 -0000 (UTC)
    Organization: TeamQuest.pl
    Lines: 97
    Message-ID: <8...@t...pl>
    References: <8...@t...pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/plain; CHARSET=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 16 Aug 2024 07:45:02 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.icm.edu.pl; posting-host="mail.teamquest.pl:31.179.177.242";
    logging-data="2413463"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101 Icedove/31.8.0
    In-Reply-To: <8...@t...pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl alt.pl.praca.oferowana:77858
    [ ukryj nagłówki ]

    Our Client delivers innovative enterprise grade, global connectivity
    and IoT services. Their wireless solutions are designed to provide
    reliable, secure and continuous internet connection between
    business, people and things wherever the device is located.

    *****
    ***** Technical Support Specialist
    *****



    ***** Position description:

    * Take ownership and manage customer service issues (communication via
    emails, no calls) and requests in a timely manner according to our
    SLA.
    * Maintain accurate records and document all customer service
    activities and discussions.
    * Perform initial request evaluation, registration and solution or
    assignment.
    * Maintain an orderly workflow according to priorities.
    * Full time role, working in shifts (working night shifts from home is
    possible, after probation working from home 1 - 2 days is
    possible).


    ***** Job requirements:

    * Education in telecommunication - must
    * Fluent written and verbal English communication skills - must
    * 1+ year customer support background - advantage
    * Able to establish and build customer loyalty by expressing empathy
    toward customers and providing solutions to meet our customer
    needs.
    * Problem - solving skills.
    * Able to work well in a team-based environment to accomplish
    assignments and achieve objectives.
    * Accuracy and high sense of responsibility.
    * Interest in mobile technologies and electronics, IoT and
    technologies in general.
    * Ability to work in shifts.
    * Previous experience working with technical or customer technical
    support in telecommunications.


    ***** Benefits offered:

    * An exciting and challenging workplace with great skill and knowledge
    development opportunities.
    * The opportunity to join a team of highly professional specialists in
    an international environment.
    * The opportunity for professional development within a reputable
    international innovative and growing company.
    * Social benefits
    * 200 EURO monthly Wolt food allowance
    * Medical insurance
    * Free mobile services with Tele2
    * Car parking spot


    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    http://TeamQuest.pl/n/89970-n?utm_source=nntp&utm_me
    dium=cron&utm_campaign=2408
    => => =>



    W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli
    następującej treści:


    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb tej i
    kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych
    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U.2016 poz. 922).
    Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych
    osobowych potencjalnym pracodawcom.

    Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na
    przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałem/am
    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814
    Warszawa ul. Miedziana 3A lok. 21 do celów rekrutacji
    pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em
    poinformowana/y iż administratorem moich danych jest TeamQuest
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana
    3A lok. 21 oraz że moje dane mogą zostać przekazane
    potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści
    swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich
    przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania
    danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania
    przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją
    szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających
    na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie
    dokumentów i informacji w nich zawartych.
    --
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/praca-w-it/


    ID=ad0c6f990fabb602933c7f8a54c5ebb2

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1