PracaGrupypl.praca.dyskusjeRewelacja czy Sensacja!

  • 1. Data: 2004-11-14 15:46:52
    Temat: Rewelacja czy Sensacja!
    Od: "Zbigniew Liszka" <z...@g...pl>

    Dziś nie zapłacą.Ale jak już wszystko rozkręcimy,to będzie i zajęcie i stały
    (tylko rosnący dochód),Zawsze o tym marzyłem.Robić to co lubię,za
    pieniądze!!!!
    jeden z moich nowych partnerów powiedział mi,że sam myślał o tym, ale za
    duża inwestycja.
    Konkurencyjny projekt dla www,ale UWAGA właściciele stron będą otrzymywać
    profity od reklamodawców. To znaczy my.Oficjalne otwarcie i reklama w
    styczniu.Darmowa strona,darmowa skrzynka,tylko korzystać.
    My szkamy właścicieli stron,za to firma nam zapłaci.
    Chyba wystarczy? O nie najlepiej mieć stały dostęp do Internetu i czas .
    Ale uwaga,to jest jak narkotyk
    Zbyszek
    PS można się tutaj rejestrować,pomogę
    www2.extrainkomst.nu/A008745

  • 2. Data: 2004-11-14 17:58:02
    Temat: Re: Rewelacja czy Sensacja!
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Zbigniew Liszka" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > My szkamy właścicieli stron,za to firma nam zapłaci.
    > Chyba wystarczy? O nie najlepiej mieć stały dostęp do Internetu i czas .

    Można sie samemu zarejestrować bez żadnego kodu i posrednictwa.

    PZDR

    Michał