eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeReferencje - jak napisać?Referencje - jak napisać?
  • Data: 2004-08-21 23:58:26
    Temat: Referencje - jak napisać?
    Od: Jarosław Mężyk <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam po raz pierwszy grupę!
    Będąc jeszcze studentem napisałem skrypty do obsługi sklepu internetowego,
    które udostępniłem znajomemu prowadzącemu sklep z bielizną. Przez jakiś
    czas prowadził sprzedaż przez internet, później niestety zamknął interes
    (internet był ostatnią deską ratunku).

    Teraz, gdy szukam pracy, chciałbym ten fakt (udostępnienia, nie bankructwa
    ;) ) umieścić w cv/portfolio. Poprosiłem więc znajomego żeby napisał mi
    takie "cuś" w którym pisze, że udostępniłem itd...

    Jak takie pismo sformuować, żeby fakt, że sklepu nie ma już w Sieci nie
    budził podejrzeń, że skrypty są do niczego? Co ogólnie zawrzeć w takim
    piśmie?

    Pozdrawiam
    Jarosław Mężyk

    --
    j...@i...pl
    Dura lex - sed lex

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1