PracaGrupypl.praca.oferowana › Redaktorki poszukiwane!!!! Cala Polska!

  • 1. Data: 2003-04-30 14:32:51
    Temat: Redaktorki poszukiwane!!!! Cala Polska!
    Od: "CyberDzioucha" <c...@s...com.pl>

    Witam, to ja, Wasza CyberDzioucha!

    Poszukuje zaradnych i dynamicznych kobietek, ktore chca spelnic sie na
    stanowisku redaktorki serwisu dla KOBIET. Zarowna odbiorca jak i bohaterkami
    artykulow powinny byc kobiety. Zalet jest wiele, wada jedna, aczkolwiek nie
    za duza: jest to projekt nonprofit, za ktory nie placę, jedynie poszukuję
    chetnych do objecia wladzy nad okreslonymi dzialami. Istotna rzecza jest to,
    ze chce wynagradzac moje aktywne redaktorki przynajmniej malymi bonusami w
    ramach uznania. Jestem w sieci dopiero 2 tygodnie. Jednakze chce, aby na
    moich stronach pisaly kobietki z calej Polski. Kobietki i dziewczyny
    odpowiedzialne, ktore beda dostawcami tzw. swiezyzny, np. wydarzen w ich
    miastach, koncertow, relacji z eventow, zdjec. Zachecam do podzielenia sie
    swoimi uwagami i pisania na lamach mojego serwisu.

    Pozdrawiam
    Wasza Cyber ;-)

    http://cyberdzioucha.starla.pl

    c...@s...com.pl