PracaGrupypl.praca.szukana › Redaktor witryny

  • 1. Data: 2005-03-14 13:19:11
    Temat: Redaktor witryny
    Od: "MO" <t...@o...pl>

    Poszukuję pracy stałej lub dodatkowej, może być zdalna.
    Rodzaj zajęcia: redaktor, dziennikarz, sprawozdawca, bukmacher,
    grafik, projektant, programista, informatyk, statystyk.
    Posiadam ponad pięcioletnie doświadczenie jako dziennikarz - sprawozdawca, z
    wykształcenia jestem informatykiem. Chętnie podejmę współpracę jako redaktor
    serwisu internetowego - opiekun strony www. Oczywiście osiadam komputer z
    dostępem do internetu.
    Oczekuję na poważne oferty.

  • 2. Data: 2005-03-14 13:54:57
    Temat: Re: Redaktor witryny
    Od: "GENERACJA" <p...@d...pl>

    Użytkownik "MO" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Posiadam ponad pięcioletnie doświadczenie jako dziennikarz - sprawozdawca,
    > wykształcenia jestem informatykiem. Chętnie podejmę współpracę jako
    porazaja mnie te oferty. Jezeli praca "moze byc zdalna" to znaczy sie ze
    ogloszeniodawca dopuszcza mozliwosc pracy na miejscu w biurze firmy. Jezeli
    tak to ciekawi mnie miasto.

    Icek

  • 3. Data: 2005-03-16 14:27:27
    Od: "Beata Mikorska" <b...@p...onet.pl>

    Witam!
    W związku z Pana ogłoszeniem o poszukiwaniu pracy pozwalam sobie przesłać moją
    propozycję. Poszukuję (dla stowarzyszenia artystycznego) szefa technicznego
    portalu. Wymagana co najmniej przyzwoita znajomość php + mysql i innych
    pogramów, ale także zdolności menedżerskie, by dbał, aby nasz portal był na
    najwyższym poziomie. Do zadań będzie należała weryfikacja wykonawcy, a także
    providera etc. Wymagana doskonała znajmość hardware&#8217;u i software&#8217;u, żeby
    dbać
    o &#8222;park maszynowy&#8221; redakcji. W miarę potrzeby włączanie się w inne prace
    związane z projektem, wydawnicze, redakcyjne etc. Najlepiej informatyk, osoba
    dyspozycyjna i o lotnym umyśle. Stała praca w Krakowie.
    Jeśli byłby Pan zainteresowany pracą na tym stanowisku, proszę o możliwie
    szybki kontakt.
    Pozdrawiam
    Beata Mikorska
    Stowarzyszenie Artystyczne Algae