PracaGrupypl.praca.szukana › Redaktor... może nietypowy.

  • 1. Data: 2005-04-16 00:49:14
    Temat: Redaktor... może nietypowy.
    Od: Suwen <S...@v...pl>

    Nie jestem osobą która wypunktuje się, nie przedstawię zalet które będą
    rzekomo pomagały mi w pracy, nie zataję wad. Nie jestem z tych którzy
    ładnie o wszystkim mówią, w swoich wypowiedziach czasem jestem ostry.
    Bardzo nie lubię nieudaczników, ludzi bez honoru, i pustych kobiet -
    szczególnie nimi gardzę. Nie jestem zainteresowany pisaniem słodkich i
    miłych artykułów, które kojąco wpływać będą na czytelnika z np. złamanym
    sercem, szukającego rad, jak wrócić do swojej dwutygodniowej miłości. Nie
    ubiorę tekstu w piękne dyplomatyczne słowa, wiec od razu mówię - takiej
    roboty nie chce. A wiec co chce? Interesuje mnie redagowanie strony
    internetowej, pisanie artykułów, prowadzenia działów tematycznych -
    wszystkich oprócz technicznych. Jeśli czegoś nie będą wiedział doczytam,
    jeśli nie doczytam podziękuję. Szczególne zainteresowania to społeczeństwo
    i problemy społeczne, psychologia. Kasa... na początek (początek to dla
    mnie 1-2 miesiące roboty) zrobię to dla przyjemności, nie będą chciał
    zapłaty, z czasem szczegóły zostaną ustalone. Jeśli będzie to fucha dająca
    mi przyjemność i możliwość poznania kogoś (na co jestem szczególnie chętny)
    to robię to za darmo. Dobrze czuje się przy odpisywaniu na maile, wiec i
    to może mieścić się z zakresie mojej pracy.

    Kontakt:

    mail: suwen[at]vp.pl
    kom: 605394044 (po 16:00)

    Ciekawe ilu chętnych współpracy odstraszyłem...? Nie chciałem... :)