PracaGrupypl.praca.szukanaRedakcja, korekta, skład, teksty dziennikarskie, reklamowe

  • 1. Data: 2004-12-29 09:54:08
    Temat: Redakcja, korekta, skład, teksty dziennikarskie, reklamowe
    Od: "Ola Pryczkowska" <o...@p...onet.pl>

    Jestem absolwentką filologii polskiej, słuchaczką studiów doktoranckich z
    zakresu literaturoznawstwa na UMK w Toruniu. Posiadam pięcioletnie doświadczenie
    zdobyte przy korekcie i redakcji książek z różnych dziedzin (filologia, prawo,
    administracja, public relations, historia i in.), dwuletnie doświadczenie w
    pracy zdalnej (korekta tekstów z zakresu ochrony środowiska). Mam również
    praktykę w tworzeniu tekstów reklamowych, korekcie serwisów prowadzonej w
    HTML-u. Jestem autorką artykułów dziennikarskich dla dzieci i młodzieży. Razem z
    mężem, który zajmuje się m.in. składaniem książek i tworzeniem nowoczesnych
    metod nauczania przy pomocy komputera, tworzymy zgrany zespół, wywiązujący się
    szybko, terminowo i tanio z powierzonych zadań. Poszukuję zleceń dotyczących
    moich (naszych) umiejętności.

    o...@p...onet.pl