PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnienie lekarskie a koniec umowy o praceRe: zwolnienie lekarskie a koniec umowy o prace
    From: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zwolnienie lekarskie a koniec umowy o prace
    Date: Sat, 18 Oct 2003 14:06:22 +0200

    Użytkownik "pik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bmqttd$ech$1@inews.gazeta.pl...

    > Pracodawcę nie ale ZUS.
    > Moja wypowiedź uważam za logiczną po przeczytaniu postu Adama.
    > Natomiast Twój post wprowadza "ferment" :))). Vide supra "Pracodawca
    > chce, a pracownik nie chce" a Adam napisał w poście -"nie chce jej dalej
    > przedluzac".
    > Polecam czytanie ze zrozumieniem tekstu:))

    nie wiem czemu ale moje zrozumienie adama jest takie samo jak Jagi. (pewnie
    dlatego ze ostatnim podmiotem w zdaniu przed "chce" jest Adam, a nie
    pracodawca), ale nie o tym mialo byc! - prawda Adamie?

    "Czy pracodawca musi zaplacic za cale zwolnienie i dopiero wtedy umowa sie
    rozwiazuje czy tez nie interesuje go moje zwolnienie i wyplaca mi pieniadze
    tylko do konca trwania umowy ?"
    Ze swojego doswiadczenia prawie jestem pewny, ze pracodawca placi do
    ostatniego dnia umowy. Niestety nie wiem czy ZUS jest zobowiazany zeby
    zaplacic za dalsza czesc tego zwolnienia :/ No i nie wiem czy ZUS placi te
    pieniadze bezposrednio, czy poprzez pracodawce.

    pozdrawiam
    mariusz