PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnienie › Re: zwolnienie
  • Data: 2004-11-09 19:54:56
    Temat: Re: zwolnienie
    Od: "szfagropol" <szfagropol@wp_nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie podanie, bo to szef moze odrzucic

    fakt, pomylilo mi sie:) w sumie teraz nie pisze sie naglowka "podanie" wiec
    jeden ... ;)
    szef nie moze odrzucic

    > plus musisz dostac podpis, ze pismo wplynelo wraz z data na twojej kopi,
    > moze byc sekretariat, kadry

    w przypadku kiedy nie chce podpisac, to nie musisz miec podpisu
    bo co... jak nie podpisze to masz pracowac do kiedy on chce? to by bylo bez
    sensu:)
    po prostu rzuc mu na biurko, moja zona tak zrobila:)

    > w takiej sytuacji pozostaje Ci rozwiazanie umowy o prace bez wypowiedzenia
    > (ryzykowne, bo niemal jak wilczy bilet) albo za porozumieniem stron
    (musisz
    > dogadac sie z szefem), albo teoretycznie mozesz zarzucic, ze firma nie
    > wywiazuje sie ze swoich zobowiazan (smierdzi, chyba, ze rzeczywiscie wisza
    > ci kase za pensje np. za 2 mc, to wowczas jest to dobry sposob, bo jest to
    > traktowane tak jakby firma tobie wypowiedziala umowe)

    e tam... wypowiadasz normalnie umowe i po sprawie
    2 tygodnie chodzisz do pracy i kuniec:)

    ---
    Wyslano z systemu GANS: http://www.iomsys.com