PracaGrupypl.praca.szukana:zupelnie inny portal!Re: :zupelnie inny portal!
  • Data: 2002-07-04 20:40:20
    Temat: Re: :zupelnie inny portal!
    Od: "dEXTER" <{no-spam}piekard{no-spam}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > hehe stawiam piwo ze niedlugo bedzie post portal juz juzszyl a potem oj
    > ntg...
    > tak jak by nie bylo cancel :)
    > pozatym nie wiem co w nim takiego nowego - wszystko co napisane mozna
    > znalezc na obecnych portalach juz pomijam fakt ze portale studeckie sa w
    > szczecinie od dawna

    Witam,

    Damianie [sorry, ze tak pisze, ale znam Ciebie jeszcze z czasow T.M.E. -
    przynajniej z widzenia].
    Akle do rzeczy... Dziekuje za slowa otuchy.
    BTW. Jezeli mozesz podaj mi adresy "tych" innych portali STUDENCKICH o
    ktorych myslisz, bo wg mnie jestescie tylko Wy - nasza przyszla
    konkurencja!?

    Czy sie myle?

    BTW2. Jesli chodzi "wszystko co napisane mozna znalezc na obecnych
    portalach" - to szczerze mowiac, wydaje mi sie, ze na Infoludku nie ma nic
    co mnie osobiscie by zaciekawilo. Grafika i layout na waszej stroni jest od
    samego poczatku nie uaktualniany. Nie chce sie czepiac ale moglbym mnozyc
    jeszcze kilka innych przykladow Waszej grupowej nie gospodarnosci...
    Przyklad, moze jeden... dosc trywialny - AFAIR, napisalem do was e-mail
    [jakies kilka miesiecy temu] odnosnie aktualizacji danych o mojej ASK. I co
    nadal nie otrzymalem odpowiedzi.

    pozdrawiam,
    Robert Piekarski
    www.toster.pl
    Pierwszy Szczecinski Portal Studencki

    P.S. chcialem nie wyciagac tego na forum ale nie podales swojego adresu
    e-mail.