PracaGrupypl.praca.dyskusjeznow czasy 5zl/godzRe: znow czasy 5zl/godz
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: znow czasy 5zl/godz
    Date: Fri, 24 Apr 2009 08:02:19 +0200

    grom@x pisze:
    > Postawa roszczeniowa to niestety domena bardzo wielu ludzi. Dla mnie jak
    > najwiecej, a co z innymi to mam w nosie. śmieszne, prawda? a skostniałe
    > struktury szkoly państwowej to jakby zupełnie inny wątek (obojętnie co
    > na ten temat mysleć).

    No nie do końca inny wątek, ponieważ czas pracy i wynagrodzenie tu są
    jak najbardziej powiązane. KN niestety nie pozwala władzom szkoły
    rozróżniać dobrych i złych nauczycieli, stąd rodzą się patologie właśnie.

    > Bo ktoś odchodzi ze szkoły publicznej to od razu jest lepszy? wooow,
    > naprawdę konia z rzędem dla potrafiących wysnuwac tak obłędne wnioski!!

    Wyrwałeś z kontekstu. Nie - nie jest lepszy, ale ci lepsi w w dobrych
    prywatnych szkołach są lepiej nagradzani, niż ci, którzy się mniej
    przykładają. Ci drudzy wręcz są czasem zwalniani. Dyrektor w szkole
    publicznej na takie kroki pozwolić sobie nie może, bo KN... Błędne
    wnioski, to akurat w tym wypadku Ty wyciągnąłeś czepiając się fragmentu
    wypowiedzi.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl