eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeznow czasy 5zl/godzRe: znow czasy 5zl/godz
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: znow czasy 5zl/godz
    Date: Thu, 23 Apr 2009 16:28:42 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 36
    Message-ID: <gsq1ff$4e9$1@inews.gazeta.pl>
    References: <gsf1ha$4v3$1@atlantis.news.neostrada.pl> <l...@n...mil>
    <gsfi4v$974$1@news.dialog.net.pl>
    <1...@e...googlegroups.com>
    <gsiuev$fg4$1@news.dialog.net.pl> <gsk1u0$ipt$1@news.onet.pl>
    <gsn768$9m6$1@inews.gazeta.pl> <gsn7ko$vf4$1@news.onet.pl>
    <gsnch4$46g$1@inews.gazeta.pl> <gsp152$hbp$1@news.onet.pl>
    <gspvko$pnq$1@inews.gazeta.pl> <gsq0e6$fa5$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 88-105-7-157.dynamic.dsl.as9105.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1240500527 4553 88.105.7.157 (23 Apr 2009 15:28:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Apr 2009 15:28:47 +0000 (UTC)
    X-User: gromax
    In-Reply-To: <gsq0e6$fa5$1@news.onet.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:228932
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Czy chcesz podyskutować o specyfikach poszczególnych zawodów? nie ma
    >> problemu, tylko że nie sądzę zeby to miał akurat ten wątek
    >
    > Jak sądzę nie jest to też wątek o nauczycielach.
    założenie to imho "znów czasy za 5 zł"
    >
    >> No to jesteśmy w domu. Bo wniosek jest jeden oczywisty - rezultat
    >> pracy nauczyciela to jest nie tylko "tu i teraz" jak w przypadku np.
    >> większości innych zawodów. Mam przewieźć coś stąd dotąd, mam wykonać
    >> to i to, a rezultat może być dowolny
    >
    > Możesz jaśniej?
    To chyba oczywiste. Najpierw trzeba wiedzieć co to jest liczba żeby móc
    na niej wykonać jakąś operację, potem się okazuje że np. sa rózne
    systemy i przy tej samej operacji można uzyskac rozne wyniki (czyli że
    nie zawsze 2*2 jest cztery).
    teoria, wiem. tylko że nauka w szkole ma sie przełozyć na dorosłe zycie.
    i stąd masz plan baaardzo dalekosięzny, bo jak źle nauczysz (obojetnie 0
    sie czy kogoś) co to jest liczba, to jak będziesz mógł poprawnie
    wykonywać róznowynikowe operacje 2*2 ????
    W większości przypadków różnych od nauczania wynik pracy ma duzo
    mniejsze znaczenie, bo rezultat zawsze można poprawić (np - nie udało
    sie dostarczyć przesyłki, to możemy to zrobić jutro; nie wyszedł kolor
    sciany to dobierzemy inny itp). W przypadku nauczania to juz nie jest
    takie proste.
    No i oczywiście zawsze aktualne przysłowie "czego Jaś nie nauczył sie w
    szkole, tego Jan nie będzie umiał".
    Czy jeszcze potrzebujesz wyjaśnień?

    >
    >> I co, nagle sie zmieniło ze wiedza ma zostać przekazana uczniowi? że
    >> jeden będzie lepszy a drugi gorszy? że jeden nauczyciel będzie taki a
    >> inny taki?
    >
    > Tu też nie wiem, co konkretnie chciałeś przekazać.
    ponadczasowość. ale to może byc dość trudne słowo.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1