eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeznow czasy 5zl/godzRe: znow czasy 5zl/godz
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Baloo" <b...@o...eu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: znow czasy 5zl/godz
    Date: Thu, 23 Apr 2009 17:09:08 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 46
    Message-ID: <gsq0e6$fa5$1@news.onet.pl>
    References: <gsf1ha$4v3$1@atlantis.news.neostrada.pl> <l...@n...mil>
    <gsfi4v$974$1@news.dialog.net.pl>
    <1...@e...googlegroups.com>
    <gsiuev$fg4$1@news.dialog.net.pl> <gsk1u0$ipt$1@news.onet.pl>
    <gsn768$9m6$1@inews.gazeta.pl> <gsn7ko$vf4$1@news.onet.pl>
    <gsnch4$46g$1@inews.gazeta.pl> <gsp152$hbp$1@news.onet.pl>
    <gspvko$pnq$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-65-126.gdynia.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1240499462 15685 81.190.65.126 (23 Apr 2009 15:11:02 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Apr 2009 15:11:02 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <gspvko$pnq$1@inews.gazeta.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:228930
    [ ukryj nagłówki ]

    "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl> napisał w wiadomości
    news:gspvko$pnq$1@inews.gazeta.pl...

    >> klasówką i mieć to z bańki. Tych, którym chce się coś więcej jest tyle,
    >> co
    >> kot napłakał.

    > to lekko odwrócę - jak twoim zdaniem mozna to zmienić? jak wpłynąć na
    > nauczycieli? hmmm...

    Szczerze mówiac nie wiem, jak można wpłynąć na człowieka, by wykonywał swój
    zawód rzetelnie.
    Myślę, że to w dużej mierze kwestia mentalności.

    > zaraz moment, czy my tu piszemy o specyfice pracy nauczyciela czy tez
    > porównujemy do innych zawodów?

    Jedno i drugie. Jak sens ma pisanie o specyfice pracy nauczyciela wyrwane z
    kontekstu, czyli bez odniesienie do specyfiki pracy innych zawodów?

    > Ktoś tu rzucił jakies przywileje wyrwane z kontekstu to tłumaczę z czego
    > one wynikają.

    Ktoś rzucił jakieś przywileje nie wyrwane z kontekstu, tylko po to, by
    wykazać tym sposobem bezzasadność użalania się nauczycieli na niskie
    pensji. Dobra, mają niskie pensje, ale mają coś w zamian. Czego inni,
    pracując ciężej, nie mają.

    > Czy chcesz podyskutować o specyfikach poszczególnych zawodów? nie ma
    > problemu, tylko że nie sądzę zeby to miał akurat ten wątek

    Jak sądzę nie jest to też wątek o nauczycielach.

    > No to jesteśmy w domu. Bo wniosek jest jeden oczywisty - rezultat pracy
    > nauczyciela to jest nie tylko "tu i teraz" jak w przypadku np. większości
    > innych zawodów. Mam przewieźć coś stąd dotąd, mam wykonać to i to, a
    > rezultat może być dowolny

    Możesz jaśniej?

    > I co, nagle sie zmieniło ze wiedza ma zostać przekazana uczniowi? że
    > jeden będzie lepszy a drugi gorszy? że jeden nauczyciel będzie taki a
    > inny taki?

    Tu też nie wiem, co konkretnie chciałeś przekazać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1