PracaGrupypl.praca.dyskusjeznow czasy 5zl/godz › Re: znow czasy 5zl/godz
    From: "smutny" <s...@s...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: znow czasy 5zl/godz
    Date: Wed, 22 Apr 2009 14:04:24 +0200

    Użytkownik "Emka" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:gsmvjr$660$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "smutny" <s...@s...com> napisał w wiadomości

    > Wiesz, fizyk nuklearny albo szef banku to jednak najpierw dłuuuuugo w
    > siebie inwestował, zanim zażyczył sobie określonych stawek za
    > wykonywaną pracę. A Ty byś chciał, żeby dużo zarabiali wszyscy, jak
    > leci, bez względu na kwalifikacje.

    Ale ja nie chce od razu mieszkać w willi z basenem, jeździć Mercedesem i
    co miesiąc latać do Egiptu. Tylko móc wynająć swobodnie
    pokój/mieszkanie, mieć na jedzenie, leki, raz w tygodniu kino czy zakup
    książki/filmu, po paru latach oszczędzania móc sobie kupić jakiś używany
    samochód. To są fanaberie? Ja myślałem że życie na średnim poziomie.