PracaGrupypl.praca.dyskusjeznow czasy 5zl/godz › Re: znow czasy 5zl/godz
  • Data: 2009-04-21 07:22:38
    Temat: Re: znow czasy 5zl/godz
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Schogun531" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gsime9$k4d$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja tak jeszcze 8 lat temu byłem w stanie przeżyć za 600-700zł na
    > miesiąc. Mieszkałem na studenckiej stancji, od rodziców już nie
    > chciałem już pieniędzy i jakoś dawałem radę. Była to motywacja do
    > szukanie dodatkowego zarobku ;)

    Studencka stancja wiele wyjaśnia. :)
    Odchodzi wiele wydatków.

    > I nie pisz mi tu proszę, że tak się długo nie da, bo długo to pojęcie
    > względne. Wprawdzie nie miałem samochodu, komóry i wielu innych
    > rzeczy,
    > ale życie wcale nie było smutne, nie chodziłem zdołowany ;)
    > Szczęśliwie, teraz zarabiam więcej. Właściwie to nie dzięki szczęściu,
    > tylko oczywiście pracy itd., itp.

    Wcale nie twierdzę, że człowiek jest mniej szczęśliwy bez tych
    wszystkich gadżetów dookoła.
    Wręcz przeciwnie.

    Ale nie zgodzę się co do 'szczęścia'. Niestety trzeba go trochę mieć,
    żeby znaleźć się w odpowiedniej chwili we właściwym miejscu. :)