PracaGrupypl.praca.dyskusjeznow czasy 5zl/godz › Re: znow czasy 5zl/godz
  • Data: 2009-04-20 10:18:27
    Temat: Re: znow czasy 5zl/godz
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wiesław Bicz" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Da się. Różnica wydajności powoduje zróżnicowanie ogólnego poziomu
    > zarobków. Jeśli wiele osób może znaleźć znacząco lepiej płatną pracę
    > reszta nie będzie musiała pracować za grosze.
    > W. Bicz

    No dobrrze, też tak sobie pomyslałem. Niby logiczne. A jednak...
    To teraz wyjaśnij mi czy właściciel sklepiku w Szwajcarii zarabia mniej
    od polskiego właściciela?
    Znam ja takich dwóch co to wiecznie narzekają na interes, że nie idzie,
    że pracownicy są be, że podatki...toż to raj na ziemi mieć taką tanią
    siłę roboczą.
    A w Szwajcarii, to chyba dokłada do interesu?
    Czyli dalej coś się nie zgadza. ;)