PracaGrupypl.praca.dyskusjezlecę poszukiwanie pracy › Re: zlecę poszukiwanie pracy
  • Data: 2009-05-08 08:02:45
    Temat: Re: zlecę poszukiwanie pracy
    Od: wloochacz <n...@n...dgbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dobi pisze:
    > .
    >
    > A gdzie tu jest obowiązek płacenia?
    > Wierzysz płacisz, twoja wola:)))
    Wierzysz = jesteś członkiem kościoła = musisz płacić; ergo - nie płacisz
    -> nie jesteś członkiem kościoła -> nie wierzysz.

    > Niemcy w polsce musza im płacić?
    > Polacy w niemczech?
    > Mogą komu innemu zapłacić albo nawet puścić na dziwki.
    > To jest WOLNOŚĆ każdego człowieka!
    A jej pojmowanie przez niektóre "sprytne" (w swoim mniemani - w
    mniemaniu ogółu są po prostu uważani za idiotów) jednostki jest lekko
    chore, co doprowadza do takich dziwacznych zachowań jak napisanie
    książek na podstawie niczym nie potwierdzonych donosów, albo - pisanie
    dyrdymałów na newsach ;-)

    > Bywa, czasy teraz cieżkie, kryzys, nawet w polemikach.
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Dziesi%C4%99cina
    > To było i nie wróci, przynajmniej nie przed 3 wojną swiatową;))
    > EOT bom zaczoł weekend.....
    >
    > DT
    >
    > ps. Zacytuje bo pewnie będziesz miał kolejne pytania:))
    Wybacz, ale na pytania które mnie nurtują (napisałem przecież, żem
    prosty człek jest) umiem sam znaleźć odpowiedź... A zwłaszcza w wiki lub
    google...

    > "Dziesięcina - podatek religijny w judaiźmie i chrześcijaństwie.
    > Obowiązkowe, dzisiaj już nie istniejące, świadczenie pieniężne lub
    > rzeczowe w postaci dziesiątej części swojego dochodu na rzecz Kościoła,
    > przeznaczone głównie na rzecz utrzymania duchowieństwa."
    Chodzi o to, że ten zapis w wiki nie do końca jest zgodny z
    rzeczywistością, ale to nieistotne szczegóły...
    EOT

    --
    wloochacz