PracaGrupypl.praca.dyskusjezdjecie w CV › Re: zdjecie w CV
  • Data: 2003-11-26 19:50:04
    Temat: Re: zdjecie w CV
    Od: "Bam" <N...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Patrycja"
    <icia23_wytnij_to_wszystko_bo_nie_napiszesz__@poczta
    .fm> napisał w
    wiadomości news:bq223f$fko$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > Czy mogę zdjęcie przesłac jako załącznik czy też musi ono być w CV. Są
    > jakieś przyjęte normy? Jak duże zdjęcie może być, żeby potencjalny
    > pracodawca nie sklął mnie za zbyt dużego maila?
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Nękana pytaniami Patrycja

    Niestety, w tej chwili aplikując na stanowiska "kobiece" zwłaszcza wymagane
    jest wręcz zdjęcie.
    Jeśli się postawić w roli pracodawcy który dostaje kilkaset ofert panienek
    to szybciej można wybrać przy takich samych kwalifikacjach.
    O ile patrzy na kwalifikacje a nie na kolor włosów.
    Swoją drogą jak zaczęłam wysyłać CV ze zdjęciem zaczęły się zaproszenia na
    rozmowy kwalifikacyjne.
    Więc po prostu warto żeby to zdjęcie było ładne.
    Moje jest obok danych osobowych.
    Specjalnie na tę okazję zrobione cyfrówką.
    Faceci podchodzą do tego inaczej bo nikt ich nie chce na zdjęciach oglądać
    ;)) i rzadko potrzebna jest śliczna buzia na stanowiskach męskich.
    A na damskich się przydaje. Przyciąga klientów, milej jest załatwiać sprawy
    z miła i ładna dziewczyną niż tylko z miłą.
    To taki damski pogląd.
    Chociaż, na mojej ostatniej rozmowie o pracę szef kadr przyznał że na
    regionalnego doradcę biznesowego preferuje kobiety bo w regionach w których
    królują kobiety jest większy obrót.
    Więc coś w tym jest.