PracaGrupypl.praca.dyskusjezbędny matematyk-informatyk? › Re: zbędny matematyk-informatyk?
  • Data: 2004-02-13 09:55:49
    Temat: Re: zbędny matematyk-informatyk?
    Od: "yamma" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl> napisał w
    wiadomości news:c0g3s8$kk4$1@phone.provider.pl...

    > analiza? ide? co ma piernik do wiatraka?

    Teoretycznie niewiele. Ale tylko teoretycznie! W praktyce bez
    programistycznego doświadczenia analityka systemowego niemożliwa jest
    jakakolwiek współpraca z projektantem systemu. Jak napiszesz specyfikację
    wymagań skoro nie masz zielonego pojęcia czy środowisko IDE te wymagania
    spełni? Co wtedy zrobisz? Powiesz: "Ma tak k***wa być i ch** mnie to
    obchodzi"? Idealna ścieżka rozwoju pracownika w firmie, to programista ->
    projektant systemów -> analityk systemowy. Odwracanie kota ogonem czyli
    rzucanie świeżo upieczonego absolwenta (a nie zapominajmy, że Hanka jest
    absolwentką) na szerokie wody współpracy z doświadczonymi projektantami i
    programistami w większości przypadków będzie skutkować jego rozstrojem
    psychicznym. Widzisz, to tak jak z serwisem samochodowym - jeśli się nie
    znasz na samochodach, to mechanicy wcisną ci każdy kit i zapłacisz ogromne
    pieniądze za wymianę wycieraczki. Tutaj jest podobnie.
    yamma