PracaGrupypl.praca.dyskusjezarobki programisty pl/sql › Re: zarobki programisty pl/sql
  • Data: 2012-03-28 17:01:26
    Temat: Re: zarobki programisty pl/sql
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-03-28, Piotr <...@...com> wrote:

    [...]

    > Z 2letnim doświadczeniem? 5tyś netto ? Gdzie? W wawie tyle nie zarobisz :)

    Niech pomyślę. Dla mnie to był 2010 rok, wtedy jako programista zarabiałem
    ok. 8-9k zł netto na fakturę. Więc nawet ciutkę więcej na rękę wychodzi.

    > Po "studencku" wynajmując samemu kawalerkę 35m2.

    Tak jak myślałem. :)

    > Płaciłem 400euro/miesiąc.

    Za 400EUR to można wynająć 3-pokojowe mieszkanie w Polsce.
    Albo 2-pokojowe w nowym budownictwie, z ochroną i udogodnieniami.

    > Budynek wyremontowany, czysto, 30min. do pracy

    To tak ja ja. Tylko zamiast kawalerki wynajmuję dom i nie w Berlinie,
    tylko w Poznaniu. Do pracy 30 minut. Pieszo. Chociaż jak dobrze pójdzie,
    to pod koniec roku zmienię to na 3-pokojowe 2-poziomowe mieszkanie
    w odległości 10 minut, bo dom jest dla mnie zbyt czasochłonny
    w utrzymaniu. :-)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl