PracaGrupypl.praca.dyskusje[zarobki] ksiegowy funduszy emerytalnych › Re: [zarobki] ksiegowy funduszy emerytalnych
    From: Adam <d...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [zarobki] ksiegowy funduszy emerytalnych
    Date: Fri, 9 Dec 2005 13:53:50 +0100

    Dnia Fri, 9 Dec 2005 10:15:55 +0000 (UTC), zpos napisał(a):

    > LOL
    >
    > chłopie! ja ze swoimi papierami to za 2500 netto z łóżka nie wstaję; nawet
    > nie wiesz, jakie tam wymagania były...

    Ja nie wiem jakie masz papiery bo sie nie raczyles pochwalic a zadasz
    "konkretnych i dokladnych odpowiedzi"

    Z tego co napisales wynika tylko tyle, ze masz cytuje:"doświadczenie żadne,
    ang średnio... " czyli cos jak wiekszosc ludzi po ogolniaku. Sprezycyzuj
    bardziej swoje kwalifikacje to pewnie doczekasz sie konkretniejszej
    odpowiedzi.

    Adam