PracaGrupypl.praca.dyskusje[zarobki] ksiegowy funduszy emerytalnychRe: [zarobki] ksiegowy funduszy emerytalnych
    From: Adam <d...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [zarobki] ksiegowy funduszy emerytalnych
    Date: Fri, 9 Dec 2005 10:08:13 +0100

    Dnia Thu, 8 Dec 2005 16:19:02 +0000 (UTC), zpos napisał(a):

    > kapitał zagraniczny...
    > ile mogę krzyknąć, by nie zniechęcić pracodawcy i nie za tanio się sprzedać?
    > doświadczenie żadne, ang średnio...

    1500 brutto, nie napisales czy masz studia, ale prawde mowiac nie sadze,
    zeby Cie przyjeli. O ile brak doswiadczenia mozna zrozumiec, o tyle
    angielski powinienes miec opanowany niezle skoro to fund. zagr. no chyba,
    ze wymagany jest inny jezyk, ktory swietnie znasz.

    Normalnie mysle, ze bylo by to 1200 ale ze wzgledu na Warszawe to z 1500
    mysle dzadza.

    Adam