PracaGrupypl.praca.szukanazapytanie › Re: zapytanie
    From: "Lew" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: zapytanie
    Date: Sat, 5 Jan 2002 13:58:51 +0100

    Użytkownik "Robert Kubanek" <b...@k...family4.net> napisał w
    wiadomości news:a16nfq$doh$1@zeus.man.szczecin.pl...

    > Czy ktoś z państwa ma skuteczną metodę szukania właściwej pracy?

    Tez sie kiedys zastanawialem jak to zrobic.....
    W miom przypadku postapilem tak:
    Przygotowalem CV i list motywacyjny skierowany do Kierownika Dzialu Kadr.
    Sprecyzowalem dokladnie jakie stanowisko mnie interesuje (nie byl to list w
    stylu -szukam pracy niewazne jaka byle by byla).
    Nastepnie przygotowalem 30 sztuk listow zawierajacych w/w dokumenty i
    rozeslalem do firm w ktorych chcialem pracowac.
    Podkresle, ze te firmy w tym momencie nie poszukiwaly pracownikow.

    Efekt byl taki: na okolo 30 listow
    18 pozostalo bez odpowiedzi
    7 odpisalo brak wolnych etatow
    5 zaproponowalo rozmowe

    Po rozmowie 2 firmy zaprosily mnie na spotkanie w celu uzgodnienia warunkow
    zatrudnienia.

    Jednak ze wzgledu na wysokosc wynagrodzenia nie podjalem pracy w tych
    firmach - odmowilem ze wzgledu na "niskie" wynagrodzenie

    Koniec jest taki:
    Jedna z tych firm po 2 miesiacach od odmowy przyjecia pracy,
    zaproponowala mi znacznie wyzsze wynagrodzenie i pracuje w tej firmie juz
    kilka lat.

    Moze warto w ten sposob poszukac....???
    Mi sie udalo.....

    Pozdrawiam