PracaGrupypl.praca.dyskusjezakup czesci komputerowych - ulga podatkowaRe: zakup czesci komputerowych - ulga podatkowa
    From: "pasjonat" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zakup czesci komputerowych - ulga podatkowa
    Date: Sun, 21 Sep 2003 20:12:26 +0200

    > Dwa. W temacie sa czesci w tresci sprzet komputerowy. Otoz czesci odliczyc
    nie
    > mozna. Komputer mozna. Ale jest rozwiazanie jesli prowadzisz dzialalnosc i
    masz

    wydaje mi sie, ze sie mylisz - stosowne rozporzadzenie, ktore podaje liste
    pomocy naukowych, ktore mozna odliczyc, zawiera liste niektorych czesci
    komputerowych oraz punkt typu (nie pamietam dokladnie) inne elementy
    komputerowe

    stad wydaje mi sie, ze czesci mozna spokojnie odliczyc, ale niech mnie ktos
    poprawi jesli sie myle