PracaGrupypl.praca.dyskusjezainteresowania kandydata - pytanie do rekrutujacych › Re: zainteresowania kandydata - pytanie do rekrutujacych
    From: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zainteresowania kandydata - pytanie do rekrutujacych
    Date: Fri, 09 Jun 2006 13:43:29 +0200

    Jolanta Pers napisał(a):
    > Ale nadal nie wiemy jakich. Po prostu nie mogę sobie wyobrazić żadnych prac
    > fizycznych wykonywanych regularnie w ramach hobby przez średnią kadrę
    > menedżerską.
    No dobrze, ale czy to, że nie potafisz wyobrazić sobie żadnych
    regularnie wykonywanych prac fizycznych, oznacza, że takie
    zainteresowania należy potrakować in minus?

    > Poza koszeniem trawy i rąbaniem drewna do kominka, ale to już
    > konkretna kategoria "dom i ogród".
    Telliczność i paratelliczność. Kwestia reprezentacji, przedziałowości
    lub punktowosci. W skrócie rzecz sprowadza się do nazywania tych samych
    czynności innymi słowami. Ale czy odmienny system reprezentacji świata
    też przemawia na niekorzyść kandydata?

    pozdr.
    m.