PracaGrupypl.praca.dyskusjeyyyyyyeeeeee yyyyyyy... nie da rady w innym terminie ;-) › Re: yyyyyyeeeeee yyyyyyy... nie da rady w innym terminie ;-)
  • Data: 2010-07-26 10:13:28
    Temat: Re: yyyyyyeeeeee yyyyyyy... nie da rady w innym terminie ;-)
    Od: "jcm" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>
    napisał w wiadomości news:op.vgf0edotbp2dyt@pavilion.opteris.pl...
    > -Czy jest pan zainteresowany praca w "bla bla bla"? (niestety nie wiem,
    > bo belkot byl podobny do tego, jak w serialu "Zmiennicy" podczas
    > zapowiedzi ekspresu do Berlina)
    > -Tak, jak najbardziej
    > -To zapraszam pana na _jutro_ o godz 9:30 do naszego biura
    > -Niestety jutro nie bede mogl
    > -No to przykro mi. Inny termin nie wchodzi w gre
    > WTF?!
    > Czy naprawde potrzeba rewolucji, by wypier...papier te skurrr...łe pipy
    > i nauczyc je rozumu, ze ktos np. ma juz jakis grafik (dentysta,
> [...]

    Wiesz, "cipa z hr" ma tak wiele ofert do przerobienia (czasami i kilkaset), że
    Ty nic dla niej nie znaczysz, a Twoje problemy z poszukiwaniem pracy, tym
    bardziej.
    Jej to tylko ułatwiło zadanie, ponieważ pomogło wyeliminować jeszcze jednego
    delikwenta, który marudzi i zajmuje cenny czas, a który mogłaby poświęcić na coś
    naprawdę pożytecznego (malowanie paznokci, rozmowę z przyjaciółką...).

    Przypuszczam, że termin o 9.30 to zbiorówka (15-30 kandydatów, test itp),
    wynajęta sala...
    a i stanowisko, na które aplikujesz, ani prestiżowe, ani specjalnie szanowane
    (informatyk? :D ).

    j.