PracaGrupypl.praca.dyskusjewysokosc zarobkow w branzy internetowejRe: wysokosc zarobkow w branzy internetowej
    From: "GreG" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wysokosc zarobkow w branzy internetowej
    Date: Fri, 4 Oct 2002 23:18:09 +0200

    > Mistrzu, brzydkie to to nie jest, ale powiedz moze, gdzie szukasz, bo jak
    > wiadomo placa czesto zalezy od regionu, ze juz nie wspomne o 'klasie'
    firmy
    > do ktorej udezasz. Za wiele doswiadczenia nie masz, wiec odpowiem w ten
    > sposb: moj kumpel jakis czas temu szukal, to byla jego pierwsza praca
    (poza
    > paroma stronkami client-side na umowe i jakimis praktykami), mowa o
    > Warszawie, poszedl na rozmowe, na poczatek jako grafik-fotograf (co
    oznacza
> [...]

    Wychodze z zalozenia, ze praca jako tworca stron internetowych to nie to
    samo co sprzedawanie jablek na bazarze i rejon/region nie ma tu znaczenia.
    Chcialbym wiedziec ile moze oczekiwac i żądać czlowiek z moim doswiadczeniem
    i umiejetnosciami (nie zgadzam sie, ze dwa lata w branzy to 'nie za wiele',
    przez ten czas estetyka moich prac zmieniala drastycznie bieguny, na stronie
    http://portfolio.toefur.com prezentuje generalnie 'radosna tworczosc :))) '
    z okresu ostanich szesciu mcy).
    Co moge stwierdzic to fakt, ze zarobek 1 800 netto na poczatek by mnie
    zadowalal. Czy chce za duzo?
    Ponownie prosze o ocene po odwiedzeniu strony portfolio
    http://portfolio.toefur.com.

    Dzięki, strzałka!
    GreG