PracaGrupypl.praca.dyskusjewysokie zarobki, bardzo... › Re: wysokie zarobki, bardzo...
    From: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wysokie zarobki, bardzo...
    Date: Thu, 14 Apr 2005 17:59:22 +0200
    Sender: o...@o...pl@pc193a52.interpc.pl

    Karol Lipnicki w news:d3lt8s$63s$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Od razu przychodzi do głowy pytanie - a któżby odpowiedział na
    > ogłoszenie w którym zawarto informację o zarobku rzędu 800 brutto.
    > (...) No ale tak - przecież zawsze znajdą się głupcy którzy pójdą
    > do pracy za takie pieniądze

    To jeszcze nic. Znasz historię? Ludzie byli jeszcze głupsi. Niektórzy
    potrafili zrobić znacznie więcej za jednego ziemniaka nawet.

    Naprawdę uważasz, że pracę za takie pieniądze podejmują osoby, które
    normalnie by jej nie podjęły gdyby w ogłoszeniu kwota została podana? Ja
    wątpie aby działał mechanizm podobny do tego jaki pojawia się gdy człowiek
    przy kasie dowiaduje się, że cena jest dosyć wysoka.

    pozdrawiam
    Greg