PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie podczas swiadczenia rehabilitacyjnego › Re: wypowiedzenie podczas swiadczenia rehabilitacyjnego
  • Data: 2007-08-01 18:02:15
    Temat: Re: wypowiedzenie podczas swiadczenia rehabilitacyjnego
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2007-08-01 18:19 [Jotte] napisał(a):

    > Tak nie jest, poczytaj sobie do poduchy UoZZ i okoliczne akty, a potem
    > gadaj.

    Jotte, Ty mi nie pisz o ustawach. Doskonale wiesz jak w Polsce szanuje
    sie prawo. To że coś jest w przepisach nie znaczy że tak jest w
    rzeczywistości. A rzeczywistość jest taka że ludzie zapisują sie do
    związków po to żeby utrudnić pracodawcy ewentualne zwolnienie. Nie raz i
    nie dwa słyszałem o przypadkach pijaków, którzy nie wylatywali z pracy
    tylko dzięki stołkom w ZZ. Uważam, że związki robią znacznie więcej zła
    dla ogólnie pojętych pracowników niż im pomagają. Takie jest moje zdanie
    i mam do niego prawo. Ludzie wychowani i promujący styl pracy "czy się
    stoi czy się leży" mogą się z tym nie zgadzać. To też ich prawo.
    Skoro już tak piszesz o ustawach to wystarczająco prawa pracownicze
    reguluje kodeks pracy i jesli tylko pracodawca go przestrzega to
    pracownikom nie jest źle. Nie są do tego potrzebni jacyś "lepsi". A
    jeśli pracodawca nie przestrzega KP to jest od tego sąd.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::