PracaGrupypl.praca.dyskusjewymagany paszport UE › Re: wymagany paszport UE
    From: Mike <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wymagany paszport UE
    Date: Sun, 06 Jun 2004 18:19:39 +0200

    Droga Yonnie,

    Chyba bzdurzysz z tym paszportem UE. Od 1 maja każdy paszport RP jest
    paszportem UE, a każdy obywatel Rzeczypospolitej Polskiej jest
    obywatelem Unii Europejskiej.

    [cytat]
    Article 17 (ex Article 8) (Traktatu o Unii Europejskiej)
    1. Citizenship of the Union is hereby established. Every person
    holding the nationality of a Member State shall be a citizen of the
    Union. Citizenship of the Union shall complement and not replace
    national citizenship.
    2. Citizens of the Union shall enjoy the rights conferred by this
    Treaty and shall be subject to the duties imposed thereby.
    [cytat-koniec]

    Jeśli nadal twierdzisz inaczej, proszę uprzejmie, podaj podstawę
    prawną.

    Z pozdrowieniami,

    Metternich