PracaGrupypl.praca.dyskusjewyjazd slozbowy › Re: wyjazd slozbowy
  • Data: 2006-10-13 12:57:52
    Temat: Re: wyjazd slozbowy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ego209$rpm$1@nemesis.news.tpi.pl LPoD
    <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> pisze:

    > Ale takie rozwiązanie umowy, jak sama nazwa wskazuje, wymaga porozumienia
    > OBYDWU stron. Jotte pisał o jednostronnym rozwiązaniu.
    Tak jest, o to mi chodziło. Nawiązałem do wypowiedzi bez sensu straszących
    wątkoczyńcę utratą pracy za niezrealizowanie udziału w szkoleniu i wskazałem
    jak tego uniknąć.

    Bremse - sorry, że nie w osobnym poście, bo nie chcę się powtarzać - wiem
    czego się czepiłeś i poniekąd masz słuszność. Przyjąłęm skrótowo, że ten
    artykuł nie wchodzi w grę w konkretnej sytuacji wątkosprawcy.

    Jotte