PracaGrupypl.praca.dyskusjewycena zlecenia dla programisty ?. › Re: wycena zlecenia dla programisty ?.
    From: "DB" <kadron[@]wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wycena zlecenia dla programisty ?.
    Date: Wed, 17 Aug 2005 11:14:39 +0200

    > Licz 70-100zł za godzinę realnej Twojej pracy.
    >
    > --

    Powiedziałbym, że realnij by było 130 - 180 przy zleceniu. Tyle moze z
    czystym sumieniem wziac zakladajac swoj brak praktycznego doswiadczenia w
    tego typu projektach.

    Kolega pierwszy pytajacy moze zakladac ze to tez za duzo wiec niech zjedzie
    jeszcze (zleceniodawca sie ucieszy).

    Dosc szczegolnym podejsciem ktorego sie nabiera po jakims czasie pracy na
    kontrakty to zasada nie targowania sie z soba. Ja robie tak ze wymyslam cene
    ktora mi sie wydaje realna i mowie ja zleceniodawcy. Jak placze to obnizam o
    te procenty ktore wczesniej dodalem zeby miec z czego obnizac.

    Pozdrawiam

    Jarek