PracaGrupypl.praca.dyskusjewycena zlecenia dla programisty ?. › Re: wycena zlecenia dla programisty ?.
  • Data: 2005-08-17 00:53:05
    Temat: Re: wycena zlecenia dla programisty ?.
    Od: Tomasz Nazar <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    MP napisał(a):
> [...]

    O boziu! 3200PLN tygodniowo na reke. No ja chce tak zarabiac. To tylko
    dzialka .NET/VB, czy kazdemu tak daja?

    > ocenić czasu. Być może jakbym dobrze się zastanowił umiałbym ocenić ilość
    > wierszy. Czy wiesz na ile można szacować wiersz kodu? (VB.NET)

    Hahahaha. Jakbys dobrze sie zastanawial, to moze byc tak, ze usniesz w
    tym czasie i nie napiszesz nic.

    A na serio, to zadaniem informatyka jest automatyzacja procesow i
    upraszczanie kodu. Wiec Twoim zadaniem powinno byc pisanie takich
    aplikacji, ktore "beda mialy najmniej wierszy". Tyle, ze to wyzsza
    szkola jazdy.
    Inna sprawa, ze wtedy cena "linijki" wzrasta..

    A zyciowo: z doswiadczeniem i czasem coraz dokladniej okreslamy swoja
    cene za godzine pracy. Natomiast kwota ostateczna to ilosc godzin
    spedzonych na pracy. Uczciwie i sumienie nie gryzie i wszyscy zadowoleni..

    Pozdrawiam - Tomasz Nazar

    --
    _i______'simplicity_is_the_key'__________tomasz_naza
    _ii____'i_am_concern_oriented'__________________iiuw