PracaGrupypl.praca.dyskusjewycena pracy › Re: wycena pracy
    From: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wycena pracy
    Date: Fri, 18 Mar 2005 09:04:46 GMT

    Użytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:d1ce6g$bkn$1@inews.gazeta.pl...
    > ile minimum powinien dostac pracownik za wyjazd (poza siedzibe firmy)
    > ktory pochlania 3 dni (24h*3), gdzie podroz pochlonela w sumie 15h, i
    > gdzie pracowal w sumie (nie liczac jazdy, bo nie prowadzil, byl tylko
    > pasazerem) 24h? W ciagu tych 3 dni powinien pzrepracowac dla
    > parcodawcy, w siedzibie firmy 14h. Jednym z tych dni w ktorych pracowal
    > to byla wolna niedziela.

    Bardzo lubie takie pytania puszczane na te grupe.
    1) Albo zgadzasz sie na warunki jakie proponuje ci pracodawca (pod
    warunkiem, ze czujesz sie troche pokrzywdzony), bez mrugniecia okiem i w ten
    sposob poazujesz pracodawcy, ze moze robic z Toba co chce
    2) Albo nie zgadzasz sie na warunki przedstawione przez pracodawce i
    stawiasz swoje, wtedy pracodawca ma 2 rozwiazania:
    a) zgadza sie na Twoje warunki bo nie ma innego wyjscia, ale po
    przyjezdzie czeka na Ciebie wypowiedzenie
    b) nie zgadza sie i rezygnuje z Twoich uslug
    c) wykazuje zrozumienie i wysyla innego pracownika i dalej jest po
    staremu

    Ja jako pracodawca zaproponowałbym pracownikowi 3 dni wolne do odebrania w
    dowolnym terminie.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[małpa]interia.pl
    nie pisz e-maili !! pisz e-listy; podawaj adres e-poczty !! zamiast e-maila.
    http://zycz.3mam.net