PracaGrupypl.praca.dyskusjewydawnictwo software › Re: wspolpracowalem jako autor artykulow
    From: "ktos" <n...@k...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wspolpracowalem jako autor artykulow
    Date: Sat, 28 May 2005 13:54:38 +0200

    Użytkownik "LbdPal" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:Xns966370BFAEF86lbdpalwppl@213.180.128.20...
    > Nie pracowalem tam
    > lecz pisalem artykuly
    >
    > wspolpraca uklada sie dosc dobrze
    > i nie ma tarc czy podobnych historii
    >
    > jedynie jako autor nie bedacy na etacie
    > musialem nieco poczekac z wtnagrodzeniami
    > za artykuly - ale tak teraz chyba jest wszedzie :)

    Intryguje/denerwuje mnie profil ich czasopism.
    Glowne czasopismo cieniutkie (w sensie objetosci), artykuly poswiecone
    jakims egzotyczny jezykom, pisane przez studentow rolnictwa/absolwentow
    filozofii czy innych kierunkow podobnie zwiazanych z informatyka. Moze to
    prace naukowe asystentow z Wyzszych Szkol Informatyki w....
    Popularniejsze tematy w oddzielnych zeszytach, ale gdy porownyalem kilka
    razy poziom/zawartosc z konkurencja (Vogel np. VS NET, linuksy) to wole
    konkurencje

    No i ta bunczuczna reklama:
    - cala Europa ich (co mi z tego, pewnie tresci identyczne jak w PL)
    - LefHand (wg zapowiedzi ERP a w praktyce darmowa plytka wydana bodajze rok
    temu przez Rzeczpospolita daje wieksza funkcjonalnosc niz te ich 5 lat
    obietnic, nie mowiac juz o platnych programach za 300 zl)
    - Aurox jako 1024 standard Linuksa

    Przyznaje, jest to wyraz frustracji, ale o ile w dziedzinie sprzetu jest wg
    mnie fajny Chip, to gdy idzie o programowanie i np. informatyke w
    zarzadzaniu (IDG) to jakies to nijakie, podzielone na tytuliki....

    Any comments od kuchni/z pozycji wspolpracownika?