PracaGrupypl.praca.dyskusjewracające wspomnienia (#023)Re: wracające wspomnienia (#023)
  • Data: 2012-09-21 21:25:50
    Temat: Re: wracające wspomnienia (#023)
    Od: "pencil" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:k3idki$6m2$1@node1.news.atman.pl...
    >a właśnie, za moich czasów PO namawiało do brania kredytów studenckich,
    >przekonując, że te kredyty zostaną umorzone... Ktoś wziął, i jak,
    >umorzyli?

    Cała grupa zalana przez żale jakiegoś sfrustrowanego imbecyla. Też mam
    gdzieś rząd Tuska jak i Twojego kaczorka, obaj są siebie warci, ale
    otwierając lodówkę nie widzę tam Tuska!
    Twój dzień wygląda tak:
    budzę się, zaspałem bo budzik się zepsuł, to przeklęte PO! Idę się myć,
    awaria wodociągów, pierdl... PO!
    Idę do sklepu: kasjerka nie ma wydać grosika, to szkoła PO, uczą się
    kraść!
    Autobus się spóźnił, kierowca miał oczy Tuska i na pewno specjalnie nie
    przyjechał punktualnie żebym się spóźnił do pracy, a tam szef z PO!
    Wdepnąłem w gó... jeb.. PO! Ich pies mi nasrał. Już czas zrozumieć że
    jesteś PO....any i weź walnij baranka w imię POPISu