PracaGrupypl.praca.dyskusjeworldlines - pośrednictwo czy pranie brudnych pieniędzy?Re: worldlines - pośrednictwo czy pranie brudnych pieniędzy?
  • Data: 2008-04-30 13:07:27
    Temat: Re: worldlines - pośrednictwo czy pranie brudnych pieniędzy?
    Od: nea <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    najpierw dostałam maila po polsku:

    Witam!

    Nasza firma chcialaby zaoferowac Panstwu nastepujace stanowisko:
    Assistant Manager.

    Jest to zajecie dodatkowe. Nie bedziesz potrzbowac pieniedzy ani
    zadnych wyjatkowych umiejetnosci. Praca wymaga tylko kilka godzin
    pracy tygodniowo i jest dostepna terytorium calej Polski. Mozna ja
    latwo polaczyc z inna forma zatrudnienia podstawowego.

    Nasze wymagania:

    - Powinni miec Panstwo minimum 25 lat

    - PC, Internet, podstawowe umiejetnosci w obsludze poczty e-mail

    - Podstawowa znajomosc jezyka Angielskiego

    Jesli sa Panstwo zainteresowani i chcieliby Panstwo dowiedziec sie
    wiecej o naszej firmie i oferowanej pracy, prosimy o kontakt na adres:
    p...@b...com

    Dziekujemy.

    Milego dnia.

    odpisalam , z prosbą o wiecej szczegółów..
    no i dalej otrzymałam maile w j. angielskim (śmierdzące spamem:P)
    i pomalutku zaczelam wnikac kto i co mi proponuje :]