PracaGrupypl.praca.dyskusjewolontariat zagraniczny? › Re: wolontariat zagraniczny?
  • Data: 2003-10-03 14:44:31
    Temat: Re: wolontariat zagraniczny?
    Od: "chrzaszcz brzmiacy w trzcinie" <z...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bli5ml$mo$1@inews.gazeta.pl...
    > 1.Skontaktuj sie z redakcja pisma, zeby wydobyc szczegoly.

    Jest problem, pamiętam ten artykuł jak przez mgłe i nie jestem w 100%
    czy to było to pismo, wtedy tylko na to rzuciłem okiem i mnie nie
    interesowało, teraz zmieniłem zdanie ;)

    > 2.Poprzegladaj rozne strony organizacji zagranicznych i
    miedzynarodowych
    > humanitarnych.

    To zrobie

    > 3.Podejrzewam, ze potrzebuja raczej specjalistow typu lekarze,
    pielegniarki,
    > inzynierowie konkretnych specjalnosci, chociaz np taki kierowca
    ciezarowki
    > moze tez by sie im przydal

    Potrzebne tylko były chęci i ręce do darmowej pracy, wymagali chyba
    podstawowej znajomości angielskiego i jakichś szczepień.
    Liczyłem na grupowiczów, ale widzę nikt nic nie wie :|