PracaGrupypl.praca.dyskusjewolno tu dawac ogloszeniaRe: wolno tu dawac ogloszenia
    From: "krzysztofsf" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wolno tu dawac ogloszenia
    Date: 20 Jul 2004 22:22:33 +0200

    > Nie wiem dlaczego interpretujesz słowa 'nie zamieszczonych' jako odrzuconych.
    > Jest to błędna interpretacja, ale oczywiście zawsze możesz zasięgnąć zdania
    > Tomka Surmacza.

    Nie wiem dlaczego wkladasz mi w usta slowa, ktorych nie wypowiedzialem?
    ja wylacznie cytuje pana Surmacza

    " Bedzie
    to takze miejsce dla ofert pracy nie zamieszczonych z roznych
    powodow na pl.praca.oferowana"

    Tak juz nie bawiac sie w semantyke, dla mnie roznym powodem jest potzreba
    zatrudnienia pracownika jutro, i brak czasu na czekanie na zmoderowanie, lub
    niezrozumienie, o co chodzi z tym jakims kodowaniem.

    Proponuje, zebys sie skupil na moderowaniu jednej grupy, a nie moderowal pracy.
    dyskusje.
    Jest faktem, ze wiekszosc typowego spamu "pracownik e-mail" trafia
    prawdopodobnie na grupe, ktora moderujesz i dzieki temu na pracy. dyskusje moga
    trafiac raczej sensowne posty o pracy.
    spam jest niemile widziany na kazdeej grupie, ale tutaj nie chodzi o zezwolenie
    na publikacje spamu, a o nie utrudnianie zycia normalnym pracodawcom.
    Krzysztof