PracaGrupypl.praca.dyskusjewojsko polskie (#010)Re: wojsko polskie (#010)
  • Data: 2012-03-23 21:17:29
    Temat: Re: wojsko polskie (#010)
    Od: slawciod <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.03.2012 20:07, identifikator: 20040501 pisze:
    > zastanawia mnie tylko Kto to jest ta reszta,
    > bo Europa to wiadomo, Donald Tusk, Hanna Gronkiewicz Waltz, prof.
    > Bartoszewski który robi do nas głupie miny jak występuje w telewizji...

    kaczyński ma za to bardzo inteligentny wyraz twarzy...

    flustracie skoncz pluc na wszystkich do okoła za swoje niepowodzenia -
    zajmij sie soba, zacznij zarabiac kase - no chyba ze nie potrafisz... to
    sie naucz to nie jest wiedza tajemna...

    powodzenia
    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps. jak tam zaciskanie rj45? opanowales?