PracaGrupypl.praca.dyskusjewojsko dla informatyka? › Re: wojsko dla informatyka?
  • Data: 2005-11-14 12:28:19
    Temat: Re: wojsko dla informatyka?
    Od: "mortez" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > kończę właśnie studia informatyczne. Czy wojsko ma dla mnie cos
    > ciekawego? Chodzi mi o to, ze chciałbym ewentualnie iść do woja, ale nie
    > jako jakiś tam "piechur", tylko do sekcji zgodnej z moim zawodem. Czy ktoś
    > sie orientuje czy jest zapotrzebowanie na ludzi po cywilnych uczelniach i
    > gdzie znajdę dalsze informacje na ten temat?
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Michał

    Z tego co się orientuję możesz zgłosić się do szkoły podchorążych rezery
    (zdaje się w Poznaniu jest taka), wówczas po jej ukończeniu możesz starać
    się do przyjęcia do jakiegoś korpusu oficerskiego, czy jakiegoś takiego.

    Nie widzę natomiast żadnej pracy w wojsku, jako informatyk dla cywila. Przez
    pewien czas odbywałem staż absolwencki w WKU i w większości 'cywilne'
    stanowiska obsadzają byli wojskowi na emeryturze.
    Ale to i tak w większości w urzędach typu WKU. W jednostkach trzeba być
    raczej wojskowym. Choć to pewnie i nie głupi pomysł

    :\

    zależy kto co lubi

    Wszystkiego możesz i tak się dowiedzieć w swojej WKU

    pozdrawiam