PracaGrupypl.praca.dyskusjewlasna dzialalnosc gospodarcza › Re: wlasna dzialalnosc gospodarcza
  • Data: 2003-12-29 14:06:15
    Temat: Re: wlasna dzialalnosc gospodarcza
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prowadznie księgowości jest proste tak jak domowy budżet : dochód =
    > przychód - koszty. Sztuka jest jedynie to aby podatki byly jak
    najmniejsze.
    > Czyli trzeba robic jak najwyzsze koszty. A co moze byc kosztami uzyskania
    > przychodów i co nimi nie jest to juz wiedza "tajemna" :-). Mozna ja
    posiasc
    > duzo czytajac, szczegolnie prasy specjalistcznej, rozmawiajac z
    ksiegowymi,
    > doswiadczonymi "dzialaczami" i prawnikami gospodarczymi. A jak nie chce ci
> [...]

    Jest jednak pewne ale. Właśnie się na nie nadziałam. Interes idzie dość
    dobrze, postanowiliśmy zatem zmienić mieszkanie. I bank licząc naszą
    zdolność kredytową wziął pod uwagę wyłącznie to co wykazaliśmy jako dochód
    :) Nie muszę chyba mówić jaki procent naszego przychodu to "dochód" i
    dlaczego. Ciołek z banku, nigdy nie prowadzący własnej działalności
    gospodarczej chyba jednak tego nie wie. Krew mnie zalewa, bo w zasadzie
    jednym posunięciem ręki mogę sobie zwiększyć, na papierze, ten dochód. I nie
    mając większych zysków, robię się automatycznie bardziej wiarygodna.

    Asmira