PracaGrupypl.praca.dyskusjewarunki szkodliwe (informatyk) › Re: warunki szkodliwe (informatyk)
  • Data: 2005-05-16 17:37:46
    Temat: Re: warunki szkodliwe (informatyk)
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: mick1 [Mon, 16 May 2005 16:51:38 +0200]:

    > Mnie przy pracy na LCD oczy siadaja szybko a na rct moge
    > pracowac dlugo i spokojnie.
    > Moje oczy nie sa kompatybilne z LCD i juz :D
    > Probowalem kilku roznych, rozne ustawienia, zonglerka nawet
    > swiatlem wkolo stanowiska. Nie lubie LCD a one mnie i juz :)

    O, no prosze, a myslalam ze tylko ja tak mam :) Do tej pory
    gdziekolwiek komukolwiek to powiedzialam, to patrzal na mnie
    jakbym z kosmosu nagle w spodku spadla... ;)

    A ja na LCDkach obraz widze mniej wiecej taki, jakby byl
    z przeplotem -- i momentalnie mi sie oczy mecza, glowa
    mnie zaczyna bolec i koniec pracy, aspiryna i do lozka...

    Kira