PracaGrupypl.praca.dyskusjewarunki szkodliwe (informatyk) › Re: warunki szkodliwe (informatyk)
    From: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: warunki szkodliwe (informatyk)
    Date: Sun, 15 May 2005 12:02:46 +0200

    On 5/15/2005 11:07 AM, Tomasz wrote:
    > Prosilem o _konstruktywne_ odpowiedzi a nie o krytyke.
    >
    > Z obecnych przepisow wynika jasno ze taki dodatek _musi_ byc wyplacany.
    > Oczywiscie jesli spelni sie okreslone wymagania.
    >
    > Jak widac kazdy umie krytykowac ale nikt pomoc. Dlaczego mnie to nie dziwi.
    >

    > Temat zakonczony rozwiazany.

    Taaak, no to podaj te przepisy, z których "wynika jasno", a obiecuję że
    wpłacę ten dodatek, z całego miesiąca, jak tylko go otrzymam, na konto
    Ligi Ratowania Ginących Urban Legends.

    Przecież nie możemy pozwolić, żeby te pieniądze trafiały do różowej
    żydohienokomuchomasonocyklisterii, która przeznacza je na kupowanie
    czarnych wołg.

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Ja rozumiem, że się opłaciło - jak mi mówił siódmy pan rotmistrz -