PracaGrupypl.praca.dyskusjewarunki szkodliwe (informatyk) › Re: warunki szkodliwe (informatyk)
  • Data: 2005-05-15 06:49:06
    Temat: Re: warunki szkodliwe (informatyk)
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/15/2005 2:21 AM, rodo wrote:

    > hmmm, nie wiem czy szkodliwe czy uciążliwe...
    > wypłaca się jakiś dodatek, ale większość firm pisze w umowie o pracę, że
    > przyznane pobory zawierają dodatek :(

    To po co zostawałeś informatykiem, skoro praca przy monitorze Ci szkodzi?
    Nie wypłaca się i nie ma takich przepisów już od dawna, być może oprócz
    jakichś śmiesznych uregulowań dla nauczycieli, nie znam branży. To miało
    rację bytu w czasach, gdy po dniu pracy z monitorem nie musiałeś włączać
    lampy po przyjściu do domu, takim blaskiem emanowałeś.
    Masz prawo do 5 minutowej przerwy po godzinie pracy, ergonomicznego
    stanowiska pracy, okularów jeśli zaleci je lekarz medycyny pracy. I
    tyle. Chcesz dodatek "szkodliwy" - zostań hutnikiem.

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Lejzorek odetchnął z ulgą. - Chwała Bogu! A jednak nie na próżno